חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עמוד: ביטול עסקה ודרכי ביטול

זכות הצרכן לביטול עסקת מכר מרחוק בהתאם ובכפוף להוראות סעיף 14ג(ג) לחוק הגנת הצרכן, תשמ"א 1981 (להלן: "החוק") הינה מיום עשיית העסקה ועד ארבעה עשר ימים מיום קבלת הנכס, או מיום קבלת מסמך עיקרי העסקה, לפי המאוחר מבניהם. זכות צרכן שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, לביטול העסקה כאמור, היא בתוך ארבעה חודשים מיום עשיית העסקה – מיום קבלת הנכס או מיום קבלת מסמך עיקרי העסקה, לפי המאוחר, ובלבד שהתקשרות בעסקה כללה שיחה בין העוסק לצרכן ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית

לצורך מימוש זכות לביטול עסקה על פי הוראות החוק יש למסור הודעת ביטול לחברה באחת מהדרכים הבאות:

צוות שירות הלקוחות של סרף סייקל – בהודעה בעל פה בטלפון מס' 04-8444473 בימים א' – ה' בין השעות 10:00-17:00
בדואר אלקטרוני לכתובת info@surfo.co.il
בהודעה בעל פה שניתן למסור לעובד בחנות
בהודעה בעל פה שניתן למסור במקום העסק בכתובת מרכז ימי קרית ים
בדואר רשום לכתובת מרכז ימי חוף זבולון קרית ים
בהודעה בכתב באמצעות מילוי יצירת קשר בתחתית עמוד זה
בהודעת הביטול יפרט הצרכן את שמו ומספר הזהות שלו

תפריט נגישות